Mitenköhän mä oon taas ajautunu tänne.. Pitämään blogia! Vaikka mä tiiän iteki, et oon huono tälläsessä pitempiaikasessa toiminnassa, missä pitäs suht säännöllisesti tuottaa uutta sisältöä asiasta tai toisesta. No yritetään nyt, sit ku kerta ollaa tähän asti päästy.

Hei hitto, onpas rumia taustoja valittavana näille blogeille. Tääki on niiiiiin mun tyyliä että. Damn, ku oon niin epäkätevä, et en osaa tehä itte tollasia pohjia, taikka edes muuttaa niitä. Tää väritys nimittäin on järkyttävä..

Tänää on kyllä ollu sellanen jumituspäivä, ettei mitään rajaa. Heräsin joskus puol yheltä, ja se vähän vituutti, koska se on liian myöhästä. Menin kyl nukkuuki vast puol neljä, hups.. :> Sitte oon vaa jumittanu ja lukenu muitten blogeja tässä miettiessäni, että pitäskö itekin alkaa kirjottelee jotain turhanpäivästä paskan jauhantaa tänne. Lopputulos jumituspäivälle siis oli, että rekisteröidyin ja aloin kirjottaa sitä jauhantaa..

Mä en kyl yhtään osaa sanoo, et mitä tänne tuun kirjottamaan. Aattelin pysyy kyllä niin nimettömänä ja tuntemattomana täällä, ettei kukaan vaan vahingossakaa pysty ikipäivänä yhistää tätä kirjottajaa muhun itseeni. Eli jos pysyn anonyyminä, niin voinhan sitten periaatteessa kirjottaa tänne aivan mitä tahansa, ehkä pyrin siihen. Eli you never know what's gonna happen :P

Luulenpa, ettei ketään kiinnosta, mutta aattelin silti kirjotella. Mitäs helvetin väliä, sillä on kiinnostaako ketään. Pääasia et mua kiinnostaa.. Joo, oon itsekeskeinen, mutta niinhän me kaikki.

 

See ya.